generee generee
174
BLOG

22 lata temu

generee generee Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Cierpię na pewną przypadłość - mam dobra pamięć; chyba nawet zbyt dobrą.

Może nie aż tak dobrą jak Pamiętliwy Funes, ale na tyle, żeby czasem mi to przeszkadzało; najczęściej jednak przeszkadza to innym...

Do tego pamiętam różne rzeczy - ale owszem - najlepiej idzie mi zapamiętywanie wydarzeń osadzonych w czasie; i świetnie pamiętam np. datę koncertu Bad Brains-ów w Stodole; i jest to inna data, niż ta, pod którą ten koncert egzystuje na youtube. 

Dziś, gdy szedłem coś przekąsić rozkoszując się rozpędzona wiosną, dopadło mnie akurat przyjemne wspomnienie - uświadomiłem sobie, że kiedys też było tak ciepło, a nawet jeszcze cieplej. Otóż 28.04.1993 r. wybrałem się nad pewne jezioro położone na nizinie Sępopolskiej, gdzie zażyłem kąpieli - i nie było przeżycie traumatyczne; ot po prostu, od kilkunastu dni mieliśmy upały, więc postanowiłem się schłodzić;

generee

generee
O mnie generee

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości