generee generee
444
BLOG

"Homoseksualizm poważnie szkodzi życiu i zdrowiu"

generee generee Społeczeństwo Obserwuj notkę 6

Instalację o takim tytule można oglądać w samym centrum Kielc. Jest skromna ilościowo, prosta i elegancka w formie (sześć slajdów-bannerów zamkniętych w heksagonie), czytelna w przekazie i stonowana w ilustracjach.

Byłem, widziałem - dla mnie prezentowane treści nie są niczym nowym; z informacjami tam podanymi spotkałem się juz dawno; dlatego jestem nieco zdziwiony reakcjami jakie znalazłem w sieci - zbyt emocjonalnymi jak na mój gust.

Na miejsce przyszli dziewczęta i chłopcy (lub przyszły chłopcy i dziweczęta) z Razem; z transparentem o treści "Przepraszamy"; o ile na fejsiku, z odpowiednim komentarzem jest to czytelne, o tyle na miejscu wyglądało komicznie - nie bardzo wiadomo było za co przepraszają; niewykluczone, że za homoseksualistów. Niestety zwinęli się jak tylko policja przestała się nimi interesować.

Cieszy w tym wszystkim fakt, że żyjemy jeszcze w wolnym świecie i takie instalacje jedni mogą stawiać, a inni oprotestowywać. Pokojowo. Jutro zrobię kilka zdjęć i wrzucę - kto wie czy to nie ostatnia taka okazja...

generee

linki do różnych źródeł - pluralistycznie - do wyboru do koloru:

http://zycierodzina.pl/2016/09/23/kielce-przeciwko-dewiacjom-homoseksualnym/#more-355

http://kielce.wyborcza.pl/kielce/1,47262,20737513,skandaliczna-wystawa-o-homoseksualistach-w-kielcach-pedofilia.html#BoxLokKielImg

 

generee
O mnie generee

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo